Contact center Offitel uit Antwerpen is sinds 2018 onderdeel van de Memogroep
In 2018 nam Memogroep Offitel over. Dankzij deze overdracht ontstond een nieuwe, gezonde groep die met haar schaalgrootte een cruciaal voordeel heeft op de Belgische markt.
Ondanks de overname blijft Offitel naarstig verder opereren onder de eigen merknaam, met aan het hoofd Kris Somers en Patricia Steensels. Samen met Memo-eigenaren bouwen ze het ‘Service met een smile’-verhaal verder uit voor een nog kwalitatievere dienstverlening!
Of je nu op zoek bent naar onthaal voor bedrijven of onthaal voor de gezondheidssector, ook bij Offitel in Antwerpen ben je aan het juiste adres.
Ontlast je organisatie met professionele ondersteuning
Met +120 agents en +820 klanten over heel België kan je op ons rekenen
Via lokaal verankerde teams kunnen we elk bedrijf en elke praktijk ontzorgen van telefonisch onthaal. Geen zorgen, bij ons ben je geen nummer.
Ontdek al onze vestigingenHet contact center met de hoogste retentie - da’s logisch als familiebedrijf!
Bij Memo weten we hoe belangrijk een excellente klantervaring is. We zijn een familiebedrijf. Dat betekent dat onze mensen echt behandeld worden als familie. Zelfsturende teams, ondersteuning door coaches en maandelijkse opleidingen zorgen voor meer tevredenheid en de hoogste retentie.
Dat betekent minder verloop en rompslomp voor jou.
Met ondertussen meer dan 30 jaar ervaring kunnen we jouw organisatie als geen andere in België ontzorgen van oproepen, mails en chats.
Hoeveel is die extra rust en focus jou waard?
Kies voor contact center Memo, je team zal je dankbaar zijn! Onze 820+ klanten noemen ons het meest flexibele contact center in België.