Laat de complexe, technische vragen aan ons over, 24/7
Complexe vragen over jouw product, een defecte verwarmingsinstallatie of iemand met autopech… Het zijn situaties waar een snelle en professionele begeleiding onmisbaar is. Onze agenten structureren en behandelen elke oproep, mail of binnenkomend ticket met de nodige zorg en empathie. Zo verlichten we de werkdruk en weet je zeker dat elke klant tactvol geholpen wordt, ook ’s nachts of na de kantooruren.
Als complexe vragen binnenkomen, moet je klantendienst de nodige kennis hebben
Elk contact center kan je telefoonpermanentie overnemen. Maar soms zijn de vragen te complex of te technisch. Zonder de juiste opleiding kan het onthaal je niet naar behoren helpen.
Het gebrek aan getrainde agents staat dan gelijk aan ontevreden klanten, minder omzet en mogelijks reputatieschade…
Ontzorg je organisatie met professionele ondersteuning
Wij geloven dat elke klant een memorabele service verdient
Daarom zorgen we ervoor dat je contacten professioneel geholpen worden op alle communicatiekanalen, de klok rond. Jij en je team kunnen terug ongestoord werken terwijl je klanten of patiënten genieten van een warm onthaal.
We’ve got you covered!
Wij geloven dat elke patiënt een memorabele service verdient
Daarom zorgen we ervoor dat je contacten professioneel geholpen worden op alle communicatiekanalen, de klok rond. Jij en je team kunnen terug ongestoord werken terwijl je klanten of patiënten genieten van een warm onthaal.
We’ve got you covered!
Wij gaan verder waar andere contact centers stoppen
We nemen als enige contact center in België echt de tijd om jouw procedures, producten en technologie te leren kennen. Elke agent wordt stevig opgeleid door jouw team om elke complexe vraag te kunnen beantwoorden, de klok rond.
Onze agents luisteren aandachtig naar jouw klant en filteren dringende oproepen van niet-dringende oproepen. Indien nodig activeren we techniekers, geven we orders in of maken we tickets aan in jouw software systeem. Alle informatie wordt zorgvuldig geregistreerd, zo mis je geen enkel detail.
Je hoort het goed, we doen er alles aan om jou zo veel mogelijk te ontzorgen! En hoewel we niet bij jou ter plaatse werken, verwelkomen we elke klant toch op een warme en persoonlijke manier, volledig zoals jij het zelf zou doen.
Wat kunnen we allemaal uit handen nemen?
Naast de typische Contact Center activiteiten zoals oproepen, e-mails en chatberichten opvolgen, kunnen onze agents je op heel wat vlakken ontzorgen:
Wat kunnen we allemaal uit handen nemen?
Naast de typische Contact Center activiteiten zoals oproepen, e-mails en chatberichten opvolgen, kunnen onze agents je op heel wat vlakken ontzorgen:
Memo zorgt voor een grotere tevredenheid bij jou, je team en je contacten
beschikbaar
Dag en nacht, jij en je team kunnen eindelijk terug focussen en ontspannen.
Met 30 jaar ervaring in (medisch) onthaal zijn je contacten in goede handen.
Onze agents kunnen eerstelijns support bieden en complexe instructies geven, bv. bij storingen of problemen.
Je contacten zullen zowel in het Nederlands, Frans en Engels geholpen worden.
Betaal enkel wanneer je ons inzet, bv. bij piekmomenten, verlof of ziekte. Voordeliger dan een eigen medewerker!
Al je oproepen, mails, Facebook-, WhatsApp- en SMS-berichten worden snel beantwoord.
Memo zorgt voor een grotere tevredenheid bij jou, je team en je contacten
beschikbaar
Dag en nacht, jij en je team kunnen eindelijk terug focussen en ontspannen.
Met 30 jaar ervaring in (medisch) onthaal zijn je contacten in goede handen.
Jij bepaalt zelf wat we overnemen, welke informatie we doorspelen en op welke manier.
Je contacten zullen zowel in het Nederlands, Frans en Engels geholpen worden.
Betaal enkel wanneer je ons inzet, bv. bij piekmomenten, verlof of ziekte. Voordeliger dan een eigen medewerker!
Al je oproepen, mails, Facebook- , WhatsApp- en SMS-berichten worden snel beantwoord.
Opstarten bij Memo kan al binnen enkele dagen
Kom eens langs in een van onze lokale kantoren of bel met een van onze medewerkers om een persoonlijk voorstel te krijgen.
Een agent van ons team komt bij je langs om jullie persoonlijke draaiboek op te stellen. Onze agents volgen jullie manier van werken, systemen en cultuur.
We doen ons best om van de eerste keer alles goed te doen, maar we streven naar perfectie. Via regelmatige opvolgingen overlopen we wat beter kan.
Via mails, sms en een online portaal krijg je een uitgebreid overzicht van alle gesprekken. Zo kan jij eindelijk genieten van minder druk en meer focus.
Volledige ontzorging voor een fractie van de kost van een medewerker
Blijf altijd op de hoogte van elke oproep, bericht en chat
Elk contactmoment wordt kort en bondig doorgegeven via telefoon, SMS of email. Bij dringende zaken kunnen we ook rechtstreeks doorschakelen naar de juiste persoon.
We registreren alle belangrijke informatie:
Zo weet jij steeds hoe alles verlopen is, of de gesprekken afgerond werden en of de contacten nog opgevolgd moeten worden.
Dan werken we graag volgens jouw gekende werkwijze. Wij passen ons aan en geven advies waar mogelijk.
Via onze eigen software “Memoweb” vind je alle oproepen, afspraken en notities terug. Ook beschikbaar als mobiele applicatie, zo heb je altijd en overal een overzicht!
Blijf altijd op de hoogte van elke oproep, bericht en chat
Elk contactmoment wordt kort en bondig doorgegeven via telefoon, SMS of email. Bij dringende zaken kunnen we ook rechtstreeks doorschakelen naar de juiste persoon.
We registreren alle belangrijke informatie:
Zo weet jij steeds hoe alles verlopen is, of de gesprekken afgerond werden en of de contacten nog opgevolgd moeten worden.
Dan werken we graag volgens jouw gekende werkwijze. Wij passen ons aan en geven advies waar mogelijk.
Via onze eigen software “Memoweb” vind je alle oproepen, afspraken en notities terug. Ook beschikbaar als mobiele applicatie, zo heb je altijd en overal een overzicht!
Met +120 agents en +820 klanten over heel België kan je op ons rekenen
Via lokaal verankerde teams kunnen we elk bedrijf en elke praktijk ontzorgen van telefonisch onthaal. Geen zorgen, bij ons ben je geen nummer.
Ontdek al onze vestigingenHet contact center met de hoogste retentie - da’s logisch als familiebedrijf!
Bij Memo weten we hoe belangrijk een excellente klantervaring is. We zijn een familiebedrijf. Dat betekent dat onze mensen echt behandeld worden als familie. Zelfsturende teams, ondersteuning door coaches en maandelijkse opleidingen zorgen voor meer tevredenheid en de hoogste retentie.
Dat betekent minder verloop en rompslomp voor jou.
Met ondertussen meer dan 30 jaar ervaring kunnen we jouw organisatie als geen andere in België ontzorgen van oproepen, mails en chats.
Hoeveel is die extra rust en focus jou waard?
Kies voor contact center Memo, je team zal je dankbaar zijn! Onze 820+ klanten noemen ons het meest flexibele contact center in België.