Technologie

De wereld staat niet stil, wij dus ook niet

Met onze innovatieve oplossingen maken we het niet alleen makkelijker om samen te werken, maar heb je ook toegang tot al onze diensten.

Als omni- en multi-channel contact center behandelen we al je communicatiekanalen

Jij behoudt altijd en overal het perfecte overzicht via Memoweb

Elke oproep, afspraak en contact wordt nauwkeurig vastgelegd in Memoweb, ons digitaal platform. Zo moet je niet dagelijks een rapport opvragen, maar heb je op elk moment een duidelijk logboek. Memoweb is ook beschikbaar als mobiele applicatie, handig als je op de baan bent. Ook je techniekers

Al je kanalen worden bovendien gebundeld: telefoon, SMS, WhatsApp, Facebook, email... Je moet dus niet nodeloos inloggen op allemaal verschillende platformen.

Inkomende & behandelde oproepen bekijken
Facturen raadplegen
Rapporten maken (aantal oproepen, duurtijd, wachttijden…)
Taken toewijzen naar ons
Gebruikers toevoegen, wijzigen en verwijderen
Het draaiboek met instructies aanpassen
Bijlages uploaden
Contacten beheren
Social media berichten zelf opvolgen
Video-onthaal beheren
Berichten en (video)call doorschakelen naar intern team
De perfecte Customer Experience via Twilio Flex

We kozen er als Cloud Contact Center voor om samen te werken met Twilio, wereldwijde marktleider in technologie voor bedrijfscommunicatie. Die technologie laat ons toe om jou en je klanten de beste klantenervaring te bieden. Onze volledige backoffice, van VOIP tot contactbeheer, draait dus op deze software.

De voordelen van Twilio?
Uitgebreide functionaliteiten voor oproepen, chats, e-mails, video…
Rijkgevulde klantenprofielen
Intelligente routering via escalatielogica en terugvalregels
Zonder problemen schalen van 1 naar 50.000 oproepen per maand
Integratie met praktisch elke software mogelijk via API

We integreren naadloos met jouw IT-infrastructuur en werken in jouw tools

Werk je al met bestaande software voor VOIP, webchat, ERP of CRM? Laat onze software koppelen met jouw systemen, zodat onze medewerkers naadloos kunnen overschakelen op je professionele software. Of laat ons een extra webservice ontwikkelen op maat, waarmee onze operatoren en je medewerkers in realtime over informatie beschikken. Zo verkort jede workflow en vermijd jedat zaken dubbel ingegeven moeten worden.

Je kan er ook voor kiezen om ons in jouw bestaande software te laten werken. Wij passen ons aan en trainen de agenten waar nodig.

Nood aan een upgrade van je huidige (IT-)procedures? Door onze 30 jaar ervaring bij honderden verschillende bedrijven weten we perfect waar we efficiëntie kunnen winnen.

Hoeveel is die extra rust en focus jou waard?

Kies voor contact center Memo, je team zal je dankbaar zijn! Onze 820+ klanten noemen ons het meest flexibele contact center in België.

24/7/365 bereikbaar en flexibel inzetbaar
Vriendelijke, meertalige agents
Duidelijk afspraken volgens draaiboek