Verzeker je klanten van een goede eerste indruk, zonder lange wachttijden
Je wil je klanten snel de juiste ondersteuning bieden, zonder je team te veel te belasten? Laat je telefoonpermanentie over aan Memo, het meest flexibele contact center in België.
Die telefoon kan soms zo vermoeiend zijn…
Wanneer de telefoon dag en nacht blijft rinkelen, voel je de impact op de hele organisatie… Je herkent het gevoel wel:
- medewerkers worden continu gestoord tijdens hun werk
- niemand heeft zin om na de uren of op verlof telefoons te beantwoorden
- bij piekmomenten zit je met veel te lange wachttijden
Al die gemiste oproepen, mails en berichten staan gelijk aan ontevreden klanten, minder omzet en mogelijk reputatieschade door slechte reviews…
Ontzorg je organisatie met professionele ondersteuning
Wij geloven dat elke klant een memorabele service verdient
Daarom zorgen we ervoor dat je contacten professioneel geholpen worden op alle communicatiekanalen, de klok rond. Jij en je team kunnen terug ongestoord werken terwijl je klanten of patiënten genieten van een warm onthaal.
We’ve got you covered!
Wij geloven dat elke patiënt een memorabele service verdient
Daarom zorgen we ervoor dat je contacten professioneel geholpen worden op alle communicatiekanalen, de klok rond. Jij en je team kunnen terug ongestoord werken terwijl je klanten of patiënten genieten van een warm onthaal.
We’ve got you covered!
Besteed je telefoonpermanentie uit aan Memo Contact Center
Onze agents luisteren aandachtig naar jouw klant en filteren dringende oproepen van niet-dringende oproepen. Indien nodig verbinden wij door naar de juiste collega, noteren we een boodschap of geven we je bereikbaarheid mee.
Je hoort het goed, we doen er alles aan om jou zo veel mogelijk te ontzorgen! En hoewel we niet bij jou ter plaatse werken, verwelkomen we elke klant toch op een warme en persoonlijke manier, volledig zoals jij het zelf zou doen.
Wat kunnen we allemaal uit handen nemen?
Naast de typische Contact Center activiteiten zoals oproepen, e-mails en chatberichten opvolgen, kunnen onze agents je op heel wat vlakken ontzorgen:
Wat kunnen we allemaal uit handen nemen?
Naast de typische Contact Center activiteiten zoals oproepen, e-mails en chatberichten opvolgen, kunnen onze agents je op heel wat vlakken ontzorgen:
Memo zorgt voor een grotere tevredenheid bij jou, je team en je contacten
beschikbaar
Dag en nacht, jij en je team kunnen eindelijk terug focussen en ontspannen.
Met 30 jaar ervaring in (medisch) onthaal zijn je contacten in goede handen.
Onze agents kunnen eerstelijns support bieden en complexe instructies geven, bv. bij storingen of problemen.
Je contacten zullen zowel in het Nederlands, Frans en Engels geholpen worden.
Betaal enkel wanneer je ons inzet, bv. bij piekmomenten, verlof of ziekte. Voordeliger dan een eigen medewerker!
Al je oproepen, mails, Facebook-, WhatsApp- en SMS-berichten worden snel beantwoord.
Memo zorgt voor een grotere tevredenheid bij jou, je team en je contacten
beschikbaar
Dag en nacht, jij en je team kunnen eindelijk terug focussen en ontspannen.
Met 30 jaar ervaring in (medisch) onthaal zijn je contacten in goede handen.
Jij bepaalt zelf wat we overnemen, welke informatie we doorspelen en op welke manier.
Je contacten zullen zowel in het Nederlands, Frans en Engels geholpen worden.
Betaal enkel wanneer je ons inzet, bv. bij piekmomenten, verlof of ziekte. Voordeliger dan een eigen medewerker!
Al je oproepen, mails, Facebook- , WhatsApp- en SMS-berichten worden snel beantwoord.
Opstarten bij Memo kan al binnen enkele dagen
Kom eens langs in een van onze lokale kantoren of bel met een van onze medewerkers om een persoonlijk voorstel te krijgen.
Een agent van ons team komt bij je langs om jullie persoonlijke draaiboek op te stellen. Onze agents volgen jullie manier van werken, systemen en cultuur.
We doen ons best om van de eerste keer alles goed te doen, maar we streven naar perfectie. Via regelmatige opvolgingen overlopen we wat beter kan.
Via mails, sms en een online portaal krijg je een uitgebreid overzicht van alle gesprekken. Zo kan jij eindelijk genieten van minder druk en meer focus.
Volledige ontzorging voor een fractie van de kost van een medewerker
Blijf altijd op de hoogte van elke oproep, bericht en chat
Elk contactmoment wordt kort en bondig doorgegeven via telefoon, SMS of email. Bij dringende zaken kunnen we ook rechtstreeks doorschakelen naar de juiste persoon.
We registreren alle belangrijke informatie:
Zo weet jij steeds hoe alles verlopen is, of de gesprekken afgerond werden en of de contacten nog opgevolgd moeten worden.
Dan werken we graag volgens jouw gekende werkwijze. Wij passen ons aan en geven advies waar mogelijk.
Via onze eigen software “Memoweb” vind je alle oproepen, afspraken en notities terug. Ook beschikbaar als mobiele applicatie, zo heb je altijd en overal een overzicht!
Blijf altijd op de hoogte van elke oproep, bericht en chat
Elk contactmoment wordt kort en bondig doorgegeven via telefoon, SMS of email. Bij dringende zaken kunnen we ook rechtstreeks doorschakelen naar de juiste persoon.
We registreren alle belangrijke informatie:
Zo weet jij steeds hoe alles verlopen is, of de gesprekken afgerond werden en of de contacten nog opgevolgd moeten worden.
Dan werken we graag volgens jouw gekende werkwijze. Wij passen ons aan en geven advies waar mogelijk.
Via onze eigen software “Memoweb” vind je alle oproepen, afspraken en notities terug. Ook beschikbaar als mobiele applicatie, zo heb je altijd en overal een overzicht!
Met +120 agents en +820 klanten over heel België kan je op ons rekenen
Via lokaal verankerde teams kunnen we elk bedrijf en elke praktijk ontzorgen van telefonisch onthaal. Geen zorgen, bij ons ben je geen nummer.
Ontdek al onze vestigingenHet contact center met de hoogste retentie - da’s logisch als familiebedrijf!
Bij Memo weten we hoe belangrijk een excellente klantervaring is. We zijn een familiebedrijf. Dat betekent dat onze mensen echt behandeld worden als familie. Zelfsturende teams, ondersteuning door coaches en maandelijkse opleidingen zorgen voor meer tevredenheid en de hoogste retentie.
Dat betekent minder verloop en rompslomp voor jou.
Met ondertussen meer dan 30 jaar ervaring kunnen we jouw organisatie als geen andere in België ontzorgen van oproepen, mails en chats.
Hoeveel is die extra rust en focus jou waard?
Kies voor contact center Memo, je team zal je dankbaar zijn! Onze 820+ klanten noemen ons het meest flexibele contact center in België.