Besteed je klantenservice uit en focus op je kerntaken
Je wil je klanten snel de juiste ondersteuning bieden, zonder je team te veel te belasten? Laat je klantendienst over aan Memo: het meest flexibele contact center in België. Van eenvoudige permanentie tot complexe instructies en service levels… We zorgen telkens voor sterk maatwerk en een perfecte customer care!
We hebben alles in huis om elk bedrijf te ontzorgen via doorgedreven maatwerk
Hoge eisen en complexe instructies? No problem for us!
Nood aan agents die complexe, technische, of commerciële instructies kunnen opvolgen? We werken altijd volgens 100% doorgedreven maatwerk.
Voor ons is geen enkele instructie te moeilijk. Sterker nog, onze agents komen bij jou ter plaatse om een grondige training te volgen.
Wij gaan verder waar andere contact centers stoppen.
Wat kunnen we allemaal uit handen nemen?
Naast de typische Contact Center activiteiten zoals oproepen, e-mails en chatberichten opvolgen, kunnen onze agents je op heel wat vlakken ontzorgen:
Memo zorgt voor een grotere tevredenheid bij jou, je team en je contacten
beschikbaar
Jij en je team kunnen eindelijk terug focussen en ontspannen.
Met 30 jaar ervaring in (medisch) onthaal zijn je contacten in goede handen.
Onze agents kunnen eerstelijns support bieden en complexe instructies geven, bv. bij storingen of problemen.
Je contacten zullen zowel in het Nederlands, Frans en Engels geholpen worden.
Betaal enkel wanneer je ons inzet, bv. bij piekmomenten, verlof of ziekte. Voordeliger dan een eigen medewerker!
Al je oproepen, mails, Facebook- , WhatsApp- en SMS-berichten worden snel beantwoord.
Blijf altijd op de hoogte van elke oproep, bericht en chat
Elk contactmoment wordt kort en bondig doorgegeven via telefoon, SMS of email. Bij dringende zaken kunnen we ook rechtstreeks doorschakelen naar de juiste persoon.
We registreren alle belangrijke informatie:
Zo weet jij steeds hoe alles verlopen is, of de gesprekken afgerond werden en of de contacten nog opgevolgd moeten worden.
Dan werken we graag volgens jouw gekende werkwijze. Wij passen ons aan en geven advies waar mogelijk.
Via onze eigen software “Memoweb” vind je alle oproepen, afspraken en notities terug. Ook beschikbaar als mobiele applicatie, zo heb je altijd en overal een overzicht!
Te lage of hoge volumes? Bestaat bij ons niet!
Weet je niet of je voldoende oproepen hebt om door te schakelen? Of zit je met enorme pieken en dalen? Geen probleem, we passen ons bij elke situatie flexibel aan. Van 1 oproep tot 50.000 per maand, je kan op elk moment op- en afschalen.
We zijn een neutrale partner bij het naleven van SLA’s.
Met +120 agents en +820 klanten over heel België kan je op ons rekenen
Via lokaal verankerde teams kunnen we elk bedrijf en elke praktijk ontzorgen van telefonisch onthaal. Geen zorgen, bij ons ben je geen nummer.
Ontdek al onze vestigingenHet contact center met de hoogste retentie - da’s logisch als familiebedrijf!
Bij Memo weten we hoe belangrijk een excellente klantervaring is. We zijn een familiebedrijf. Dat betekent dat onze mensen echt behandeld worden als familie. Zelfsturende teams, ondersteuning door coaches en maandelijkse opleidingen zorgen voor meer tevredenheid en de hoogste retentie.
Dat betekent minder verloop en rompslomp voor jou.
Met ondertussen meer dan 30 jaar ervaring kunnen we jouw organisatie als geen andere in België ontzorgen van oproepen, mails en chats.
Hoeveel is die extra rust en focus jou waard?
Kies voor contact center Memo, je team zal je dankbaar zijn! Onze 820+ klanten noemen ons het meest flexibele contact center in België.