Wees 24/7 bereikbaar en vervul je wettelijke verplichtingen
Je bent een farmaceutisch bedrijf dat 24/7 bereikbaar moet zijn vanwege de farmacovigilantiewet. Deze verplichting intern opvangen kan een zware last zijn. Met ons contact center ben je verzekerd van een correcte registratie en melding van alle bijwerkingen, 24/7. We organiseren jouw verplichtingen volgens de wet, zodat jij je kan focussen op wat echt telt.
Ontzorg je organisatie met professionele ondersteuning
Wij geloven dat elke klant een memorabele service verdient
Daarom zorgen we ervoor dat je contacten professioneel geholpen worden op alle communicatiekanalen, de klok rond. Jij en je team kunnen terug ongestoord werken terwijl je klanten of patiënten genieten van een warm onthaal.
We’ve got you covered!
Wij geloven dat elke patiënt een memorabele service verdient
Daarom zorgen we ervoor dat je contacten professioneel geholpen worden op alle communicatiekanalen, de klok rond. Jij en je team kunnen terug ongestoord werken terwijl je klanten of patiënten genieten van een warm onthaal.
We’ve got you covered!
Besteed je onthaal uit aan Memo Contact Center
Onze agents luisteren aandachtig naar jouw klanten en kunnen dankzij 30 jaar ervaring met legal pharma uitleg geven over bijwerkingen van geneesmiddelen, de klok rond. We zijn een neutrale partner die al je verplichtingen rond farmacovigilantie overneemt.
30 jaar ervaring met farmaceutische bedrijven
Door je van de telefoonpermanentie te ontlasten, kunnen je interne diensten zich terug op hun kerntaken focussen. Onze agents zijn gespecialiseerd in de gezondheidssector, waardoor je patiënten telkens op een vriendelijke en geduldige manier geholpen worden.
Wat kunnen we allemaal uit handen nemen?
Naast de typische Contact Center activiteiten zoals oproepen, e-mails en chatberichten opvolgen, kunnen onze agents je op heel wat vlakken ontzorgen:
Wat kunnen we allemaal uit handen nemen?
Naast de typische Contact Center activiteiten zoals oproepen, e-mails en chatberichten opvolgen, kunnen onze agents je op heel wat vlakken ontzorgen:
Memo zorgt voor een grotere tevredenheid bij jou, je team en je contacten
beschikbaar
Dag en nacht, jij en je team kunnen eindelijk terug focussen en ontspannen.
Met 30 jaar ervaring in (medisch) onthaal zijn je contacten in goede handen.
Onze agents kunnen eerstelijns support bieden en complexe instructies geven, bv. bij storingen of problemen.
Je contacten zullen zowel in het Nederlands, Frans en Engels geholpen worden.
Betaal enkel wanneer je ons inzet, bv. bij piekmomenten, verlof of ziekte. Voordeliger dan een eigen medewerker!
Al je oproepen, mails, Facebook-, WhatsApp- en SMS-berichten worden snel beantwoord.
Memo zorgt voor een grotere tevredenheid bij jou, je team en je contacten
beschikbaar
Dag en nacht, jij en je team kunnen eindelijk terug focussen en ontspannen.
Met 30 jaar ervaring in (medisch) onthaal zijn je contacten in goede handen.
Jij bepaalt zelf wat we overnemen, welke informatie we doorspelen en op welke manier.
Je contacten zullen zowel in het Nederlands, Frans en Engels geholpen worden.
Betaal enkel wanneer je ons inzet, bv. bij piekmomenten, verlof of ziekte. Voordeliger dan een eigen medewerker!
Al je oproepen, mails, Facebook- , WhatsApp- en SMS-berichten worden snel beantwoord.
Opstarten bij Memo kan al binnen enkele dagen
Kom eens langs in een van onze lokale kantoren of bel met een van onze medewerkers om een persoonlijk voorstel te krijgen.
Een agent van ons team komt bij je langs om jullie persoonlijke draaiboek op te stellen. Onze agents volgen jullie manier van werken, systemen en cultuur.
We doen ons best om van de eerste keer alles goed te doen, maar we streven naar perfectie. Via regelmatige opvolgingen overlopen we wat beter kan.
Via mails, sms en een online portaal krijg je een uitgebreid overzicht van alle gesprekken. Zo kan jij eindelijk genieten van minder druk en meer focus.
Volledige ontzorging voor een fractie van de kost van een medewerker
Blijf altijd op de hoogte van elke oproep, bericht en chat
Elk contactmoment wordt kort en bondig doorgegeven via telefoon, SMS of email. Bij dringende zaken kunnen we ook rechtstreeks doorschakelen naar de juiste persoon.
We registreren alle belangrijke informatie:
Zo weet jij steeds hoe alles verlopen is, of de gesprekken afgerond werden en of de contacten nog opgevolgd moeten worden.
Dan werken we graag volgens jouw gekende werkwijze. Wij passen ons aan en geven advies waar mogelijk.
Via onze eigen software “Memoweb” vind je alle oproepen, afspraken en notities terug. Ook beschikbaar als mobiele applicatie, zo heb je altijd en overal een overzicht!
Blijf altijd op de hoogte van elke oproep, bericht en chat
Elk contactmoment wordt kort en bondig doorgegeven via telefoon, SMS of email. Bij dringende zaken kunnen we ook rechtstreeks doorschakelen naar de juiste persoon.
We registreren alle belangrijke informatie:
Zo weet jij steeds hoe alles verlopen is, of de gesprekken afgerond werden en of de contacten nog opgevolgd moeten worden.
Dan werken we graag volgens jouw gekende werkwijze. Wij passen ons aan en geven advies waar mogelijk.
Via onze eigen software “Memoweb” vind je alle oproepen, afspraken en notities terug. Ook beschikbaar als mobiele applicatie, zo heb je altijd en overal een overzicht!
Met +120 agents en +820 klanten over heel België kan je op ons rekenen
Via lokaal verankerde teams kunnen we elk bedrijf en elke praktijk ontzorgen van telefonisch onthaal. Geen zorgen, bij ons ben je geen nummer.
Ontdek al onze vestigingenHet contact center met de hoogste retentie - da’s logisch als familiebedrijf!
Bij Memo weten we hoe belangrijk een excellente klantervaring is. We zijn een familiebedrijf. Dat betekent dat onze mensen echt behandeld worden als familie. Zelfsturende teams, ondersteuning door coaches en maandelijkse opleidingen zorgen voor meer tevredenheid en de hoogste retentie.
Dat betekent minder verloop en rompslomp voor jou.
Met ondertussen meer dan 30 jaar ervaring kunnen we jouw organisatie als geen andere in België ontzorgen van oproepen, mails en chats.
Hoeveel is die extra rust en focus jou waard?
Kies voor contact center Memo, je team zal je dankbaar zijn! Onze 820+ klanten noemen ons het meest flexibele contact center in België.