Het meest flexibele Contact Center in België, dat zijn wij!
Jij wil eindelijk focus en rust, zodat je terug kan genieten van je werk. Daarom is het onze missie om jou volledig te ontzorgen van storende oproepen, berichten, e-mails, agendabeheer… Dat doen onze 120 meertalige agents ondertussen al meer dan 30 jaar.
We houden van blije gezichten
Daarom streven we er elke dag naar om een glimlach op het gezicht van jou en je contacten te toveren.
Door ons als jouw contact center in te zetten, krijg jij je focus en rust terug, terwijl je contacten goed en vriendelijk geholpen worden. Daar kan je alleen maar blij van worden!
Je vindt onze missie ook terug in onze tagline: "Turning conversations into smiles".
Memo Contact Center in een notendop:
Bij het opstarten van een nieuw project kiezen we zorgvuldig de medewerkers die het meest geschikt zijn voor specifieke doelstellingen. We hebben operatoren die vloeiend 3 talen spreken, operatoren die al 25 jaar werken voor artsen, operatoren die kalm blijven in de meest kritieke situaties, enzovoort. Je contacten merken meteen dat ze begrepen worden. Doordat we werken met zelfsturende teams neemt elk team de eindverantwoordelijkheid van a tot z op. Elk teamlid is gemotiveerd en betrokken om elk contact gepast te helpen.
Al heel vroeg begrepen we dat onze mensen heel belangrijk zijn. We bieden hen een cultuur waar mensen openbloeien. Onze bedrijfswaarden zorgen ervoor dat onze mensen een werkplek vinden waar ze zichzelf zijn. Echtheid, betrokkenheid en ruimte voor het goede leven vindt iedereen belangrijk bij ons. Die bedrijfswaarden zorgen er dan ook voor dat we gemotiveerde medewerkers hebben die jarenlang met plezier bij ons willen blijven werken.
Onze medewerkers zijn het gewoon om mee te denken over procedures en de aanpak van verschillende scenario’s. Ze zijn experts in customer care en daarom is hun inbreng zeer belangrijk. Die expertise komt ook van pas om goed in te schatten hoe elke vraag opgevolgd moet worden.
De juiste balans tussen automatisatie en menselijk interactie
Onze state-of-the-art-technologieën garanderen onze klanten steeds de meest efficiënte en geavanceerde dienstverlening. Veel inbound calls kunnen dankzij technologie geautomatiseerd verwerkt worden zonder in te boeten op klantentevredenheid. Opnieuw maken onze mensen het verschil, want zij werken met de technologie. Zo behouden we de juiste balans tussen menselijke inbreng en efficiëntie.
We investeren voortdurend in de opleiding van onze mensen, zowel in sectorkennis, procedures, call handling als IT-systemen. Alleen zo kunnen we verwachten dat onze mensen capabel zijn om om te gaan met complexe of emotionele situaties.
Hoeveel is die extra rust en focus jou waard?
Kies voor contact center Memo, je team zal je dankbaar zijn! Onze 820+ klanten noemen ons het meest flexibele contact center in België.
Zoek je een job als contact center medewerker?
Ben je vlot in klantencontact en kan je correcte informatie doorspelen? Werk je punctueel? Kan je klanten en patiënten vriendelijk en geduldig te woord staan?