Telewacht is vanaf nu Memo Aalst
Memo en Telewacht sloegen reeds in 2006 de handen in elkaar. De passie voor het vak, grote betrokkenheid en een team van collega’s met hoge anciënniteit, zorgden meteen voor een match.
We zijn ontzettend trots op de weg die we samen als team reeds hebben afgelegd en de band die we hebben opgebouwd met onze klanten. Samen blijven we dan ook bouwen aan de toekomst, maar vanaf nu onder één naam: Memo Aalst.
Uiteraard kan jij als klant blijven rekenen op dezelfde focus, kwaliteit, toewijding en services die perfect aansluiten bij jouw onderneming, zaak of praktijk.
Of je nu op zoek bent naar professionele customer service voor je bedrijf of onthaal voor je gezondheidspraktijk, Memo staat klaar om je te helpen.
Ontlast je organisatie met professionele ondersteuning
Met +120 agents en +820 klanten over heel België kan je op ons rekenen
Via lokaal verankerde teams kunnen we elk bedrijf en elke praktijk ontzorgen van telefonisch onthaal. Geen zorgen, bij ons ben je geen nummer.
Ontdek al onze vestigingenHet contact center met de hoogste retentie - da’s logisch als familiebedrijf!
Bij Memo weten we hoe belangrijk een excellente klantervaring is. We zijn een familiebedrijf. Dat betekent dat onze mensen echt behandeld worden als familie. Zelfsturende teams, ondersteuning door coaches en maandelijkse opleidingen zorgen voor meer tevredenheid en de hoogste retentie.
Dat betekent minder verloop en rompslomp voor jou.
Met ondertussen meer dan 30 jaar ervaring kunnen we jouw organisatie als geen andere in België ontzorgen van oproepen, mails en chats.
Hoeveel is die extra rust en focus jou waard?
Kies voor contact center Memo, je team zal je dankbaar zijn! Onze 820+ klanten noemen ons het meest flexibele contact center in België.