Maak kennis met Memo 2.0
Begin dit jaar sloegen we de handen in elkaar met BNP Paribas Fortis en zijn we boordevol energie begonnen aan het nieuwe hoofdstuk van Memo. Een hoofdstuk met heel wat opportuniteiten waarin we supergemotiveerd zijn om onze services nóg performanter te maken en dichter bij onze klanten te brengen.Strakker in het pakOnze nieuwe start bezegelen we eerst en vooral met een update van ons logo, een nieuwe huisstijl én een nieuwe website. Alles werd wat strakker in het pak gezet en overzichtelijker gemaakt zodat het makkelijker wordt om te navigeren naar onze verschillende diensten.Vandaag al klaar voor morgenAchter de schermen zijn we ook volop bezig met het uitbreiden van Memoweb: ons digitaal portaal waarmee onze klanten een volledige toegang hebben tot hun klanten- of patiëntenzorg. Omdat digitalisering een steeds grotere rol speelt in ons dagelijks leven, breiden we de mogelijkheden van Memoweb volop uit. Het belooft een bijzonder handige tool te worden die een onmiddellijke impact zal hebben op de bedrijfsprocessen van onze klanten en die een samenwerking nog makkelijker maakt.Deze vernieuwingen zijn nog maar het begin van de verschillende stappen die we met Memo willen ondernemen. Uiteraard blijven we onvermoeibaar timmeren aan de best mogelijke klantenervaringen om zo echt ‘a division of your company’ te worden.